Keittiön kovetut

Lopettakaa laskeminen, montako kertaa olen hehkuttanut tätä tuotemerkkiä. Minäkin lopetin. Minä vain kehun. :D 

Mutta Kulkurin Kartanon tuotteet ovat kovettuja. Ansaitsevat kaikki kehut, jotka tänne kirjoitan. Toimivat ja hyväksihavaitut. Rasvan, lian ja muumiopuuron selättäjät.


Nyt testissä on astianpesuaine ja keittiön puhdistussuihke. 

Astianpesuaineesta sain edustajalta testerin jo kesällä ja ihastuin. Tuoksu on raikas, aine pesee pienellä määrällä hyvin ja pullon ulkonäkökin on kiva. 
Ei mitään huonoa. Jopa meillä asuva vihreän fairyn ritari käyttää tätä mielellään. 

Kulkurin Kartanon omilta sivuilta voi lukea tarkemmin tuotetiedoista. 
Minua itseäni kuitenkin viehättää ekologisuus, kotimaisuus - ja se, että tämän firman tuotteissa on tasan tarkkaan vain ne ainesosat, jotka ovat olennaisia. Ei mitään ylimääräistä.
 

Keittiön pyhä kolminaisuus on nämä kaksi ja keittiösaippua:


Sitruunan tuoksu on raikas ja yhdessä limen tuoksuisen astianpesuaineen kanssa raikastavat koko keittiön. Minä siivousta vihaavana lapsiperheen äitinä arvostan tuotteen toimivuutta. Minulla on muutakin tekemistä kuin hinkata keittiötasoja. 


Minä saattaisin kääräistä nämä lahjapakettiin, vaikka jonkin kauniin kestorätin tai keittiöpyyhkeen kanssa. Tuliaisiksi mökille, uuteen kotiin - tai vaikka osaksi tuoreen äidin hellimispakettia. Vähän luksusta tylsään tai joskus rankkaan arkeen. 

Kun ne keittiön tasot ja astiat on kuitenkin pakko pestä (eikä kaikkea voi panna astianpesukoneeseen) - miksei hommaa samantien tekisi tavalla, joka on mukava? Näissä tuotteissa yhdistyy toimivuus, luontoystävällisuus ja estetiikka. Ei huono yhdistelmä yhtään. 

Meidän alueellamme näitä myy Lapuan Latva-Rasula ja Kauhavan Sisustus Stars. Seinäjoen Sapirassakin näitä on.