Kalenterina Note

Tämä on kiva kalenteri. Suosittelen sellaiselle ihmiselle, joka haluaa normaalin suomalaisen kalenterin ja sen lisäksi joustavuutta ja bujoilun mahdollisuutta. 


Kysehän on tästä, Ajaston Notesta. Sain tämän Käsityömessuille tuunattavaksi.

Minä aloitin ulkonäöstä. Ostin Heidin Korttipajasta tarran, joka on nimenomaan tarkoitettu tähän hommaan. 


Seuraavaksi liimasin tabit reunaan. Minä pidän siitä, että saan nopeasti kalenterin auki mistä tahansa kohtaa. Nämä ovat ihan vain paksua paperia ja liimattu paikoilleen. 


Ja minä haluan kynän mukaan. Siispä kynäklipu kiinni takakanteen.


Sitten sisäpuolelle. 

Tämä on näkymä (kuva Ajaston sivulta), josta aloitetaan. 
Minun touhuamisen jälkeen aukeamat näyttävät tältä:






Käytän kalenterissani die cutseja, tarroja ja washiteippiä. Alla olevan aukeaman musta graafinen teippi Teippitarhasta. 


Muistikirjamaiseenkin kalenteriin saa lisää sivuja, kortteja ja journalcardseja kiinni ihan vain teipillä (minä suosin kirkasta tässä kohtaa) tai kuumaliimalla.

Teipillä:


Kuumaliimalla:


Merta kuvaava juttu on piirtoheitinkalvoa, jolle on tulostettu skräppipaperi netistä. 

Noten paperi on huokoista eli se ei ihan kauheaa vesiväri- & mustetuunaamista kestä. Käsittelyn myötä kalenteri kulahtaa minun makuuni kauniisti ja paperi muuttuu kahisevaksi. Pidin itse tästä Notesta. Tästä tulee vuoden tuunauksen jälkeen todella kaunis, sellainen elämän näköinen

Rentoa ja mukavaa viikonloppua!