Prima Nomad's

Käsityömessut ohi ja alkaa arki! Ihana, tasainen ja tavallinen arki. :D 
Messuilta ja niiden jäljiltä minulla on useampi juttuaihe mielessä ja tekeillä, palataan niihin myöhemmin. 


Minun TN alkaa olla aika pullea. Koristeena Käsityömessuilla mallinakin ollut kalenterikoru, jollaisia messuosastoni työpajoissa värkättiin. Sääli kun en tajunnut ottaa valokuvia ihmisten tekemistä koruista, olivat todella kauniita! 


Tein välilehtiä, kun löysin hyvän idean, miten niitä saa TN:n väliin. 




Välillä jään miettimään, mikä saa minun ikäisen suurperheenäidin hypistelemään koristeita ja etsimään söpöä kynää. Ehkä ihan vain se, että koska minä voin. Minun ei tarvitse enää yrittää olla katu-uskottava, minun ei tarvitse miettiä, pitävätkö muut minua ihan hulluna kalenterinaisena, minun ei tarvitse miettiä, onko minun makuni tyylikäs vai eikö se ole. Minä olen minä ja on ihan sama, mitä joku muu miettii. 


Ja tämän kalenteripuuhan myötä olen löytänyt ja oppinut art journal -ideaa. Se taas on ihan oikeaa taidetta. Olen oppinut kokeilemaan, yhdistelemään, sommittelemaan asioita. Se ei ole todellakaan mikään huono juttu se. 

On ihan sama, millä tavalla ihminen löytää ja ilmentää omaa luovuuttaan. Tärkeää on se, että sitä ilmentää jotenkin. Se on suorassa yhteydessä ongelmanratkaisutaitoihin ja elämän kovista asioista selviytymiseen.