Itse tehdyt leimasimet

Kokeilimme eilen J:n kanssa tehdä itse leimasimia. Olen itse tosi innostunut tästä ja halusin tehdä asiasta blogipostauksenkin. Jos tästä olisi muillekin iloa :) 


Tarvitaan stanssauslaite, stansseja, softis-levyä ja kaksipuoleista teippiä. 


Ihan ensiksi kannattaa vetää teippi koko softispalan taakse. (Jätä se toinen suojapaperi paikoilleen.)


Stanssit asetellaan levylle. Nämä ovat nyt aika väljästi, tiiviimminkin voi laittaa.


Ja sitten veivataan levyt koneen läpi.


Olin niin innostunut onnistumisesta, etten tajunnut ottaa kuvaa tuoreista leimasimista ennen kuin olin jo irroittanut ne levystä ja liimannut teipin avulla puupalikoihin.


Jos omistat EZ mountia, se on erinomaista näihin, mutta minä laitoin omani puupalikoihin. 

Toimii! 


Bilteman kaksipuoleinen teippi tuntuu olevan aika hyvää. Tarttuu todella napakasti ja leimasimen puhdistus vauvapyyhkeellä oli helppoa. Ei tarvinnut pelätä softiskuvion irtoavan. 

Minun BigShot-kuumeeni paheni tämän touhun myötä. Laite on arvokas, mutta toisaalta pitkäikäinen ja monipuolinen.