Ihan rehti mainos.

Pohdin pitkään tämän postauksen tekemistä. Periaatteena näissä blogissa mainostamisissa on, että mitään ei mainosteta ilmaiseksi. Koska minulla on kuitenkin erittäin positiivinen kokemus tästä yrityksestä (jossa olen saanut jotain ilmaiseksi ilman vastapalveluksen vaatimusta. Tai en minä henkilökohtaisesti, mutta edustamani muu taho), päätin tehdä. Lisäksi Emmas&Mamas lahjoitti meille SObloggareille pikkujouluihimme pienet lahjat - kiitos niistä!

Paikallisia pieniä yrityksiä ja rohkeita yrittäjiä ei voi kannustaa liikaa.

Saanko esitellä teille ihanan sisustus- ja juhlatarvikeyrityksen, Emmas&Mamas:in! 

Tässä kuva Asuntomessujen mediapäivän messumyymälästä.


Ja tässä messujen aikana myöhemmin, heinäkuun loppupuolelta. Ihanan värikästä.


Cubon leikkimökistä löytyi yrityksen tuotteita. Itseäni ihastutti erityisesti kaikki virkatut herkut. Ne eivät kuulemma ole kaupan valikoimissa, mutta mahdollisesti tilauksesta ehkä voisi saada.


Paljon on sellaisia tuotteita, joilla voi tuunata ja koristella. (Minulla itselläni heräteostopäätös tyssää jokaikinen kerta siihen, etten keksi Hyvää Ideaa, mihin jotakin kivaa koristetta käyttäisin.)  


 Kirjainvaloja oli asuntomessuilla paljon eri kohteissa. 


Pallovalovillitys. Eikö se mennytkään jo ohi? :D Silloin, kun joku vuosi sitten ostin meidän pallovalot, muodissa oli valkoinen setti. Nyt on muotia värikäs. Kieltämättä nämä värikkäät vähän puhuttelevat... Ei, ei se mennyt ohi. Ehkä minun pitää syksyn mittaan käydä ostamassa vähän värikkäistä palloja meidän valkoiseen tai valko-harmaa-mustaan settiin. Hmm.


Ja Maileg on takuuvarmaa söpöä.


Mikä ihme muuten lumisadepallon taika oikein on? Minun omat lapseni tuijottavat niitä nykyään ihan yhtä haltioissaan kuin minä aikanaan saman ikäisenä. 


Hunajakennopalloja löytyy myös meidän kodista. Ne aukaistaan synttäreille (ja jouluna meillä on punaisia) ja laskostetaan kauniisti laatikkoon synttäriputken lopuksi odottamaan seuraavan vuoden juhlaputkea. Tokihan niitä voisi käyttää koristeina ympäri vuoden.


Minä pidän tällaisesta reilusta pastellisuudesta.

Tämä Riihi-kohteen roikkuva pallovalosarja sai itseni tuumimaan oman pallovalosarjan asemointia kotona. Sehän näyttää tosi kivalta ihan vain tuolla tavalla ylös nostettuna ja suorana roikkumassa!


Toivon todellakin, että tämä kiva yritys pärjää ja pysyy pystyssä vielä pitkään.

Ja vielä sananen. Olen jonkun kerran käynyt kiviljalkakaupassaan ja harvassa paikassa oikeasti saa niin tasalaatuisen hyvää, hyväntuulista ja kivaa palvelua kuin tässä yrityksessä. Joka ikinen kerta, henkilöstä riippumatta.

Go Emma ja Mama!