Katse jalkoihin

Minä kuljen kotona aina villasukissa. Ei meillä ole kylmä, mutta villasukat ovat mukavat. 

Tein itselleni Anelmaiset. (Lahjoitin ne edelliset pois.)


Nämä ovat tällaiset vähän ehkä tylsän väriset, mutta hillittyinä todennäköisesti minun tulee näitä käytettyäkin. 


Ja koska kevät tulee (!!) ja minä osuin hyvään saumaan alennusmyynnissä, ostin vihdoin itselleni Calout. Pyörittelin eri malleja, mutta päädyin näihin joihin aikanaan silmäni iskin.


On ne nätit. 

Kaikki muut ovat varmaan myyneet Calounsa jo tylsinä eteenpäin, mutta ihan sama. Minä pidän näistä ja kuljen näissä kunhan kelit lämpenevät niin, ettei minun varpaani ole huurteessa kun ajan aamulla töihin. 

Meillä arkielämä tällä hetkellä pyörii ihan täysin lasten ympärillä. Minä etsin omat hengityshetkeni sukkakutimen tai jonkun muun käsityön/tekemisen takaa ja siitä hetkestä, kun juon aamulla hiljaisessa talossa aamukahvia ja mietin, mitä keksin keittiön seinälle silmän iloksi.