Linssin läpi



Tuikkukipot. Valkosavea, jonka olen maalannut vesiväreillä jälkikäteen. Pidän siitä, millainen pehmeä sävy ja jälki vesiväreillä tulee. Näitä ei ruokakäytössä voi käyttää, mutta kuinka moni meistä tapaa nuoleskella kynttiläkippoja? 

Meillä on taas sairastettu. Olin jossain vaiheessa niin ärsyyntynyt, että palkitsin itseni kukkakauppareissulla. Tämä kasvaessaan alkaa roikkua, joten saan tämän amppeliin myöhemmin. Nyt se on keittiön pöydällä. 


Ja minulla on vihdoin ruokapöytä, jonka päällä kaitaliinatkin näyttävät kivoilta! Uusi liina. 

Istutin toipilaan dvd:n ääreen (saa pidettyä puolikuntoisen napatin paikoillaan sen tunnin) ja itse naputtelin taulut seinälle. Talohyllylle hankin herttalehden kunhan saan aikaiseksi (se roikkuu ja on kevyt). Nyt siellä on pieni ilmakasvi lasikipossa.


Mustavalkoiset ovat OMINin printtejä, grafiikkatyö erään taiteilijan alkuperäinen. 

Ja loppuun tällainen mainos.
Minä olen SOblogien jäsen ja suosittelen tutustumaan meihin mikäli et jo ole kierrostasi tehnyt! SOblogit ovat Etelä-Pohjanmaan alueella olevia blogeja ja meitä on laidasta laitaan. Kivoja, kauniita ja mukavia. 


Kännykällä pääsee tuosta QR-koodistakin. 

Saimme tästä kuvasta perinteisiä julisteitakin, iPrint painoi meille pinon ja jaamme niitä eri puolille maakuntia. (Kannattaa muuten ottaa heihin yhteyttä mikäli tarvitsee painotuotteita. Olivat nopeita, yhteistyö sujuvaa ja julisteiden laatu on hyvä!)