Helppo vihko

Minä olen tehnyt TN:n väliin itse vihkoja. Tämä on helppoa ja kivaa!

Tarvitaan: 
- sisälehtipaperia. Minulla on tässä tulostuspaperia (80g), mutta voisihan ne olla vaikka kaikki lehdet erilaisia! Vaikka tapettijämiä samankokoisiksi leikattuna tms.
- Nitoja
- kansilehtipaperi. Minä käytin kuvassa olevan kirjan sisältöä.
- ja sakset/paperileikkuri mikäli haluat muun koon vihon kuin kahtiataitetun A4:n


Minä valitsin murretun keltaisen väsyisen kansilehden.


Leikkaa paperit oikean kokoiseksi, taita ne kahtia vihoksi.
Päällimäiseksi laitat kansilehden. Näin.


Sitten taitat takakantta niin, että nitoja ylettyy keskitaitteelle. Jos omistat isomman nitojan tai halusit tehdä pienemmän vihon, ole iloinen :D Jos nidot näin kansilehti näkyvissä, saat niittien avonaisen puolen menemään sisälle piiloon. 


Näin. 


Kaksi niittiä ja vihko on valmis! Jos sait oikein eri kohtiin sivun reunat, tässä kohtaa voi saksilla vähän viimeistellä. Minua itseäni ei millin heitot vaivaa. Ja vihon teossakin kehittyy kun tekee muutamankin. :) 


Matalan kynnyksen muistikirja tai bullet journal.

Tällä tavalla saa oman kalenterinsa tai kukkaron väliin sopivan vihon nopeasti ja helposti. 

Jos haluaa paksumman vihon, ne kannattaa sitten ommella eikä yrittää nitojalla. Se on eri ohje sitten se.