Helppo kesäprojekti, neulottu tyynynpäällinen


Neuloin juhannuksena meille tyynyn. 

Kyse on Tuulia designin Hygge-tyynystä. Ihanan nopea ja helppo projekti! Kyse on siis tarvikepaketista, jossa oli mukana oikea kudemäärä, ohje, takapuolen kangas ja vetoketju sekä tuo koristemerkki. 


Minä olen tehnyt Tuulia designin tarvikepaketeista nyt muutaman ja jokainen on toiminut täsmälleen niin kuin ohjeissa on sanottu. Usein ohjeista löytyy joku epäselvä kohta tai ihan virhe, mutta nämä minun tekemäni kaikki ovat olleet ihanan selkeitä ja helppoja. Lisäksi ohjeet itsessään ovat paitsi selkeän näköisiä, myös kauniita katsella.


Minä tein kutosen puikoilla, koska käsialani on löysä (ohjeessa on seiskat). Vinkkinä lisäksi, että pitkät puikot painavat nopeasti puuvillakuteella neulottaessa - eli jos sinulla on hartia- ja niskavaivoja, ota pyöröpuikot. 


Tuulia design tekee tarvikepaketteja ja on erikoistunut niihin. Taustalta löytyy monilahjakas nainen, jolla on tyylisilmää, värisilmää, luovaa hulluutta ja silmää kauniille yksityiskohdille. 

Tuulia designin kivijalkakauppa on Kauhavalla Vallesmannissa. Suosittelen poikkeamaan sinne. Puoti on ihan täynnä kaikkea ihanaa ja värikästä. On selkeää ja runsasta. Perinteistä ja modernia. Siellä on osattu tehdä kauppa sen näköiseksi, että tuntee astuneensa askartelu- ja käsityötaivaaseen. 

Minä sain tämän tarvikepaketin osana Käsityö- ja puukkofestivaalien yhteistyönä.