Helppoja bujoviikkoja ilman taiteellista lahjakkuutta

 Koska Suomen kesään ei oikein voi luottaa, yritän olla lämpiminä päivinä pihalla niin paljon kuin ehdin. Siispä vein kalenterivärkit ulos.


Minä aina ajattelen, että nyt käytän näitä kauniita kyniä - mutta sitten päädyn jokaikinen kerta tylsään Microniin, joka on susiruma, mutta hyvä. Bujon kanssa eläessä olen tullut hyvin nirsoksi kynien suhteen. 



Tyhjä aukeama ja se Micron.


Simppelin ystävä jättää tämän viikkonäkymän tähän. Päivämäärät paikoilleen ja se on siinä. Minä olen kuitenkin vähän runsaamman kaveri, joten tämä on vain pohja.


Joskus käy sitten näin. Touko- eikun kesäkuu.


Tein aukeamat mahdollisimma helpolla systeemillä. Ihan vain siksi, että huvitti kokeilla ja lisäksi haluan näyttää teille, ettei tähän touhuun tarvita taiteellisia kykyjä. 


Näissä kaikissa on käytetty pääasiallisesti vain washiteippejä.


Kokeilin yhdistää vintage-tyylisiä teippejä keskenään. Niiden kanssa haaste on värisävyt. Jos vintagesta tykkää, suosittelen ostamaan Tim Holtzin washituubeja. Niissä on sävyt toisiinsa sopivat eikä ole väliä, miten niitä laittaa sekaisin keskenään samalle sivulle.


Olen ihastunut tähän murretun keltaisen ja turkoosin yhdistelmään. 


Näissä kuvissa on paljon erilaisia washiteippejä. Aloittelijalla ei ole niitä näin paljon. Pitää muistaa, että minä olen askarrellut "aina" ja harrastanut tätä kalenteripuuhaa nyt 1,5 vuotta. Washiteippejä kerääntyy pikkuhiljaa. Jos lähdet ihan alusta, osta ensin vain kaksi toisiinsa sopivaa ja omaa silmääsi miellyttävää teippiä ja kerrosta niitä. 

Muistikirjani on Nuuna, jota suosittelen kaikille. Ainut huono puoli Nuunassa on se, ettei se lopu ikinä :D Ei saa ostaa uutta ennen kuin tämä on täynnä. 

Ensi syksylle lokakuun alussa pidän jälleen bujo-kurssin! Luvassa mukavaa ja ei-niin-vakavaa kalenteritouhua.