Kinuskin värinen sisustus

On tälle väriskaalalle varmaan joku parempikin nimi, mutta kinuski on minun mielikuvani. 


Nämä kuvat ovat Porin Asuntomessuilta, kohteesta 4 Fiskarhedenvillan Pohjanvalo. Sisustus on Annarina Yöntilän. Täytyy paljastaa, että kun sain kohdeluettelon käsiini, etsin ensimmäisenä tämän näytteilleasettajan ja katsoin, kuka on tehnyt sisustuksen. Minä pidän Yöntilän kädenjäljestä. 


Konjakinruskea on mielestäni ehkä se kaikkein kaunein nahan väri. Meidän kotiin ei tule sen väristä sohvaa (koska sohvan uusimisen aika ole nyt), mutta taidan ryhtyä katselemaan muita juttuja. 


Yöntilän Asuntomessukohteissa on joka kerta ollut (olen nähnyt nyt kolme) olo, että silmä lepää ja saa ruokaa. Erilaiset pinnat, pehmeys ja rouheus, väriskaala, modernius ja luonnonläheisyys - minä viihdyn. 


Sisustuksen yksityiskohdat eivät tarvitse olla monimutkaisia ollakseen ilo silmälle. Sen sijaan, että piilotan sipulit, voisin laittaa ne kauniille puuvadille. (Olisikohan tämä vati Muubsin, tyyliltään näyttäisi siltä. Muubsin ongelma on se, että sitä on ollut kovin hankala saada käsiinsä Suomessa.)


Talossa oli avokeittiö - kuten suurimmassa osassa muissakin kohteissa. Minä en halua täysin naamioitua keittiötä - tällainen jossa kodinkoneet näkyy, on enemmän minun juttuni.  Kyllä keittiö saa näyttää keittiöltä. Tämän kuvan tosin otin siksi, koska tuo peili tuolla keittiönseinässä on hauska idea. 



Löysin ripauksen vaaleansinistäkin, simpukankuorista :D 


Itse asiassa menin lähemmäs astioita, koska haaveissani on juuri tämän tyylin astiasto. Käsintehdyt, rouheat.  



Makuuhuoneissa oli viileämpi/tummempi väriskaala.  


Rauhallisia ja kutsuvia. Ei konstailla millään erikoisilla härveleillä, vaan muutama hyvin valittu asia. Tähän kun pystyisi itsekin :D 


Asuntomessuilla ei yhtää ainutta rumaa tai kamalaa kohdetta ollut, mutta tämä ja edellisen postauksen kierrätyssisustus-kohde olivat itselleni ne kaikkein inspiroivimmat.