Villa Poiju, vihreää ja selkeää

Syksy alkoi ja minä ainakin katselen jälleen kotona huoneita sillä silmällä, että kaipaisin jotain uutta.

Tässä yksi kohde, joka inspiroi itseäni menneen kesän Asuntomessuilla Porissa. Tämä (HEVI talojen Villa Poiju) on erilainen kuin ne, jotka olen täällä jo esitellyt. Itse otin tästä ideaksi muhimaan vihreän värin ja sen, että haluaisin yksinkertaistaa meidän omaa kotiamme. 


Tässä on myös saatu seinätön tila oikeasti toimivan oloiseksi. 


Edelleenkin minun on vaikea tajuta, miksi halutaan saareke ruokailuasioineen ja ruokailuryhmä vierekkäin, mutta onhan tämä kivan näköinen. 


Minä inspiroiduin tuosta Louekarin Siirtolapuutarha -kuosista. Tämä väri on kiva! 


Tämän kuvan otin lähinna muistutukseksi itselleni; tavallisesta ja vähän tylsästä saa kauniin ja puoleensavetävän kauniilla tekstiileillä. Silmää voi ohjata. Tässä minun silmääni osuu pyyhkeiden vihreä raita ja se on kiva. Haluaisin oppia tämän käytön omassa kodissani. 

(Kohta oikeasti illat pimenevät ja saa kaivaa taas kynttilät esille!)