Välineurheilu kannattaa...

... ainakin joskus. 


Aukeama minun art journalistani. 

Tänävuonna Seinäjoen Käsityömessujen uutena juttuna on mixed media! 


Ei varmaan tarvitsisi kertoakaan, että minä odotan viikon päästä olevia Käsityömessuja kovasti. Viimevuonna olin töissä kalenteripuuhassa siellä, tänävuonna saan nauttia tapahtumasta yleisönä. (Viimevuonna en ehtinyt kiertää messuja ollenkaan!) 


Tulossa siis kaikenmaailman ihania maaleja, tököttejä, ideoita ja välineitä mixed mediaan. Ihan mahtavaa! 

Kuvissa minun uusimmat hankinnat - Marabun Art Crayonit (ihan turha ostaa muita vesiliukoisia liituja, ostakaa suoraan nämä. Uskokaa minua - olen kokeillut Caran d'Achet, Davenportit, Gelatokset ja pinon halvempia liituja. Näitä ei toistaiseksi ole voittanut mikään.) ja täydennystä Clean Color -sivellintusseihin. 

Kumpiakin löytyy Suomen Taidetarvikkeesta. Jos haluaa päästä helpolla ja ostaa samasta paikasta. (Tämä ei ole maksettu mainos, helpotan vain teidän elämäänne. Yrityksen Facebook-sivu.) 

Mennään Seinäjojelle! 

Ai joo. Käsityömessut ovat 5.-7.10.18 ja paikka Seinäjoki Areena. Säästän teiltä senkin googlettamisen vaivan. :D